Vi er her for at hjælpe!

For spørgsmål vedrørende specifikke deals, herunder betingelser, levering, booking og/eller reklamationer, kontakt da venligst hjemmesiden du handlede hos.

Oplever du problemer med Bownty, så er vi klar til at hjælpe. Hvis vores "Ofte stillede spørgsmål" ikke giver svaret du leder efter, så udfyld felterne herunder - så hjælper vi så hurtigt vi kan.

Ofte stillede spørgsmål

Herunder finder du svar på de hyppigste spørgsmål om Bownty.

Kan I gensende mit værdibevis?
Nej. Vi er desværre ikke stedet du købte dealen. Du skal tage fat i partnersiden vi ledte dig hen, da du fandt en deal du ville købe. Hvis du ikke kan huske hvor du handlede, så kan du sende os al den information (eks. pris, købstidspunkt osv.) du kan huske om dealen. Vi kan måske finde frem til den i vores database.
Jeg har glemt min adgangskode
Besøg denne side og følg instruktionerne.
Vil I promovere min forretning?
Vi samler alle deals og gode oplevelser fra mange forskellige indholdsleverandører. Du kan kontakte dem, og hvis de vælger at promovere din forretning, så er chancerne meget høje for at du kan se din forretning på Bownty også. Husk at nævn det for indholdsleverandøren.
Hvorfor sender I mig noget jeg ikke kan lide?
Du følger visse kategorier af deals. Du kan altid nemt frafølge kategorier and følge andre. Gå ind under dine "Præferencer" og vælg det du ønsker.
Hvordan kan jeg afmelde mig?
Enten i de emails du modtager fra os, eller under din "Konto". Du kan ændre dine indstillinger som det passer dig.
Hvordan sletter jeg min konto hos jer?
Du kan nemt slette din konto ved at gå ind under din "Konto" på Bownty.
Jeg kan ikke købe den deal jeg vil have?
Kontakt udbyderen hvor du forsøger at handle. De hjælper dig gladelig!